Společnost Brady nabízí úplnou technickou podporu k vyřešení problémů s tiskem štítků, kterým můžete čelit, a to telefonicky nebo u přímo u Vás, .
Dostupné služby technické podpory zahrnují odstraňování problémů, opravy tiskáren, pomoc s instalací tiskárny na místě a také školení uživatelů.
Plná podpora v domácím jazyce
Austria: 004319287552
Belgium: 02 404 06 76
France: 01 76 75 32 57
Germany: 0302 215 3184
Ireland: 01 447 5269
Luxemburg: +32 2 404 06 76
The Netherlands: 020 7091207
Switzerland: 044 583 06 06
United Kingdom: 0208 865 0438
Omezená podpora v domácím jazyce
zastupování v angličtině / francouzštině
Czech Republic: 2 39 01 69 85
Denmark: 36 92 76 62
Hungary: 06 1 778 9513
Italy: 02 36009972
Poland: 22 295 37 00
Slovakia: 02 3278 6671
Spain: 91 114 7460
Sweden: 08 566 425 38
Turkey: 0850 390 1825
Podpora poskytována v angličtině / francouzštině
Estonia: 622 5702
Finland: 9 231 955 59
Norway: 21 03 40 39
Portugal: 308803162
Romania: 021 5291389
All other countries: +44 333 333 1111
Zatímco tisk štítků je u každé tiskárny štítků Brady snadné, objevování a používání všech funkcí a funkcí tiskárny může chvíli trvat. Brady nabízí 3 balíky služby technické podpory, které vám pomohou začít:
Bezstresová instalace Vaší tiskárny štítků a softwaru Brady pomocí sdílení obrazovky.
Pomůžeme vám vytvořit a vytisknou Váš první štítek.
Instalace vaší tiskárny štítků a softwaru Brady bez stresu odborníkem společnosti Brady přímo ve vašich prostorách.
Pomůžeme vám vytvořit a vytisknou Váš první štítek.
Technická integrace vaší tiskárny štítků Brady do automatizovaných průmyslovych prostředí.
Zaregistrujte si Vaši tiskárnu štítků Brady a získáte rychlý přístup k aktualizacím produktu i k technické pomoci.
Zaregistrovat tiskárnuKromě jednoroční nebo dvouleté standardní záruky na tiskárnu, nabízí společnost Brady rychlou reakci na jakýkoli problém s tiskárnou štítků Brady kdekoli v Evropě. Pro širokou škálu tiskáren štítků Brady jsou k dispozici tři typy servisních smlouv: (a také individuální smlouvy na míru přizpůsobené vašim potřebám)
![]() |
![]() |
|
Prioritní přístup k službám technické podpory Brady | ![]() |
![]() |
Specialista přímo ve vašich prostorách | ![]() |
|
Poplatek za odvolání v ceně (v zelených oblastech) | ![]() |
|
Všechny náhradní díly zahrnuty | ![]() |
![]() |
Tisková hlava součástí, pokud používáte materiál Brady | ![]() |
![]() |
Všechny pracovní hodiny zahrnuty | ![]() |
![]() |
Pokrývá náklady na dopravu | ![]() |
![]() |
Řešení do 2 pracovních dnů | ![]() |
![]() |
Náhradní tiskárna na zapůjčení na vyžádání | ![]() |
![]() |
Bezplatná roční preventivní údržba | ![]() |
![]() |
BASE & FIELD smlouvy k dispozici
Poplatek za odvolání / náhradní zařízení = součást balíku
FIELD smlouvy k dispozici ale s omezením
Poplatek za odvolání / náhradní zařízení = předmět dohody na ceně
BASE smlouvy
Pokud nemáte servisní smlouvu na tiskárnu, můžete zkontrolovat, zda je váš produkt stále v záruce, nebo se rozhodnout pro paušální opravu své tiskárny Brady v servisním centru Brady nebo u vás.
Brady nabízí praktické školení příme ve vašich prostorách, které vám pomůže rychle vytisknout nejlepší štítky pro vaši aplikaci. Všichni účastníci mohou obdržet osvědčení o školení.
Tiskárny Brady jsou dodávany s omezenou, jednoletou zárukou na tiskárnu zdarma (pokud není uvedeno jinak).
Záruční informaceCeny za nastavení tiskárny, servisní smlouvy, opravy za paušální poplatky a školení jsou k dispozici v ceníku technické podpory.
Ceník služeb technické podpory