Skip to Main Content
menu

Optimalizace správy nájemních zařízení
pomocí RFID etiket s dvojí frekvencí

Případová studie

etikety RFID skenery RFID

Půjčovny zařízení mohou výrazně zvýšit svou efektivitu pomocí RFID etiket s dvojí frekvencí.

Výzva: Automatizovat a digitalizovat papírové průvodky

Úspěšná půjčovna zařízení měla problémy s růstem kvůli rychle se rozšiřující základně zákazníků a zásobám majetku. Někdy se majetek ve skladu ztratil, protože nebyl vždy správně zaveden v knihách. Společnost reagovala procesy a papírovými průvodkami, opětovné dosažení úrovně ziskovosti na položku majetku se jim nadále nedařilo.

Řešení: RFID etikety s dvojí frekvencí na podporu automatizace

Společnost Brady Corporation nabídla, že nahradí etikety majetku s čárovými kódy společnosti spolehlivými RFID etiketami s dvojí frekvencí, umístila na pracoviště tiskové a programovací systémy RFID a NFC a dodala skenery, software na kontrolu zařízení a integraci se stávajícími ERP systémy společnosti.

Když zákazník nyní objedná nějakou položku, tato položka se nyní umístí do skladu v reálném čase pomocí pevných skenerů UHF RFID.. Vychystávači lokalizují objednané zařízení při chůzi nebo jízdě na vysokozdvižném vozíku pomocí svého přenosného skeneru. Před nakládkou do nákladního vozidla položky procházejí pevnými skenery RFID a náklad nákladního vozidla lze přenosným skenerem RFID rychle zkontrolovat během několika minut. Výsledkem je významné snížení počtu chyb při dodávce zařízení bez velkých časových investic.

RFID labels

RFID etikety s dvojí frekvencí se mohou skenovat nejen profesionálními skenery, ale i moderními chytrými telefony. Díky tomu mohou zákazníci snadno a velmi přesně signalizovat vyzvednutí konkrétních pronajatých věcí, které již nepotřebují. Jediné, co musí zákazníci udělat pro to, aby mohli využívat tuto moderní službu zákazníka, je nainstalovat si aplikaci do svého chytrého telefonu, tedy provést proces. který lze spustit např. naskenováním QR kódu ve vašem závodě. Generované údaje lze propojit s účetními procesy a lze je sdílet se službami vychystávání zařízení, aby byla jistota, že se vrací správná položka.

Když je zařízeno vráceno do skladu, zaměstnanci je mohou zaregistrovat do knihy pomocí přenosného RFID skeneru během několika sekund. Případně mohou vracená zařízení identifikovat i strategicky umístěné pevné RFID skenery a data sdílet na podporu dalších kroků ve vašich procesech.

Protože lze navíc každou položku lokalizovat RFID řešením v reálném čase, audity zásob skladu již nejsou náročnou činností. Provádění auditů zásob se stalo záležitostí několika kliknutí nebo minut.

Na podporu řešení dodala společnost Brady i tiskárny RFID etiket. Díky nim může náš zákazník rychle vytvářet další RFID etikety, takže může svou nabídku dál rozšiřovat s plnou flexibilitou.

RFID warehouse tracking

Výsledek: Automatizovaná správa zařízení

Půjčovna již nemusí vyhledávat ztracená zařízení ve svých skladech ručně. Všechny aktivní zásoby jsou automaticky dostupné k pronájmu díky automatickému procesu vydávání a vracení na bázi RFID technologie, takže společnost může efektivně růst.